პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები |
მოსწავლემ უნდა
შეძლოს
·
ყოფა -ცხოვრებაში
გამოყენებადი მჟავებისა და ტუტეების
დასახელება
·
ცდების ჩატარება,
ინდიკატორების გამოყენება,pH ცვლილების აღწერა ნეიტრალიზაციის პროცესში
·
ტექნოლოგიების
საშუალებით ინფორმაციის შეგროვება ბუნებრივი წყლის შესახებ
·
მსჯელობა ლიმონათის ხარისხისა
და წარმოების შესახებ
·
სათანადო რეაქციების
ტოლობის შედგენა
·
ცდების ანალიზი.
·
ნაერთის სტრუქტურული ფორმულების შედგენა
·
ორგანული ნაერთი ფორმულის მიხედვით მიაკუთვნოს შესაბამის კლასს;
· შემოქმედებითი იდეების პრაქტიკული გამოცდა, დააკავშიროს ორგანული ნაერთთა უმნიშვნელოვანესი თვისებები მათ გამოყენებასთან მედიცინაში, ყოფა-ცხოვრებაში, სოფლის მეურნეობასა და ტექნიკაში;
·
ცდის დაგეგმვა და ჩატარება ნახშირწყალბადთა და მათ ნაწარმთა ფიზიკური თვისებების გამოსაკვლევად,, შედეგების ანალიზი
· ორგანულ ნაერთთა კლასებს შორის კავშირების აღწერა, ინფორმაციის კლასიფიკაცია,
ანალიზი და სინთეზირება,პრეზენტაციის სახით წარდგენა
|
четверг, 3 июля 2014 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий